
Nyt S:stä on sitten tehty biisi (eka bändille tekemäni biisi ikinä, muuten) ja ikuinen tatska. Jokohan sen muiston voisi viimeinkin hyväksyä osaksi menneisyyttä ja haudata mielen syvimpiin lokeroihin?
maanantai, 4. joulukuu 2006

Satunnaisia hajatelmia sekulaarista mielestihmissuhteiden suurella suolla tarpojalta.
Kommentit